Hemma från Skåne

Efter över 13 timmar i bil sitter jag äntligen i min älskade säng och tittar rakt på min bäste vän. Har saknat dig HP Compaq 6510b.
Tiden i Simrishamn var fin. Jag förstår inte hur alla där nere kan ha så inihelvete snygga trädgårdar/hus. Vore det inte för den hemska dialekten hade kanske Skåne varit ett framtida alternativ. I alla fall så var det fullt upp hela tiden. Jag har badat i havet för andra gången i år. 20 grader var det. 20 grader är alldeles för kallt. Brännt mig i solen har jag också hunnit med, så nu sitter jag här med röda axlar. Jag är i alla fall inte vit.
Var till Malmö med familjen. Det var VARMT! Fick en reseslant så jag har handlat lite, men dags att spara nu. Pappa har dock lovat att betala min hårfärg eftersom jag ska bli brunett, haha. "Pappa betalar!" Skönt det.
Det bästa med att ha föräldrarna med på semestern är ju ändå att man får en jävla massa god mat och fika. Har ätit som en gnu. En stor gnu. En hane.
Resten av tiden nere i Skåneland har spenderats med diverse utflyketer och mys hemma hos Bengt, Anki och kusinerna.

Imorgon gör jag och Jossan Söderhamn osäkert när vi drar ner på cruisingen som två äkta coolingar. Får se hur länge vi stannar, annars har vi Nintendo 64 som lugger hemma och väntar på oss. Det blir grillning innan  stan med, MUMS!

Paris saknar mig och jag måste ta reda på vem som blir hennes bff, sen är det sängdags!


Kommentarer
Postat av: Ash!

Fyfan! Drar du till skåne så här länge igen dör jag :(

Har saknat dig som en jude! har fått värsta fetdissen av spiderman och bara längtat efter Misty :(<3 Imorn! Då jävlar...<33

2009-08-08 @ 01:18:01
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: Ash!

OCH min sur-gubbe vart fail :(((((

2009-08-08 @ 01:18:51
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: linneaH

det är super fint nere i skåne! :D

allt bra? :)

2009-08-08 @ 19:45:40
URL: http://snigaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0