Bella Notte

Det blev som sagt grillning igår hos Ash. Sedan kom Petra och Mattias och vi tog oss ner på stan för att joina cruisingen. Googlade på "awesome car" nu och ja, denna hade väl varit något att köra runt i igår?:


Okej, den var förjävla ful. Kom hem rätt sent i alla fall och jag och Jossan spelade Mario Party och kollade på Dude Where's My Car tills vi insåg att klockan var halv 5 och det var dags att knyta sig.
Nu är faster Karin och hennes man Göran från Stockholm här och de tänker sno mitt rum och min kära säng inatt.
Något som är coolt är att jag har en Harry Potter och Hemligheternas Kammare-affisch på min vägg. Var tvungen att köpa den och filmen med Aftonbladet. Filmen har jag redan så det blev 80 spänn för en poster, men det var det värt!

Kommentarer
Postat av: Ash!

WAAAAAAAAAH! Läskig bil, fan D:

Vi ee awesome<33

2009-08-09 @ 19:43:58
URL: http://smoothieking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0