Bilkörning, Hårfärg & Micke

Körde bil för första gången idag. Känner mig mäkta cool! Var lite svårt i början, men på slutet började jag få in snitsen lite så jag kunde i alla fall köra runt en sväng. Vad gammal man känner sig när man kör bil förresten. Jag hör inte hemma bakom ratten!
Efteråt drog man ner till stan och träffade Ash. Vi köpte hårfärg och gick hem till henne och färgade så nu är übersmexx i håret båfa två. Mitt hår blev rätt igen för ekonomins skull.
Mycket annat har jag inte gjort idag. Bara varit hemma och kollat på gamla O.C. och Fruits Basket. Och så har jag kollat på Michael Jackssons "minnescermoni" på 4an. Konserten var ju bara HUR grym som helst!♥


Kommentarer
Postat av: Ash!

Trevlans med nice hår igen! :*

MJ var fantastisk på tv:n! :D<3

2009-07-08 @ 01:38:06
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: alex ngo :D

vad haru för hårfärg nu då :D?!

2009-07-10 @ 21:59:07
Postat av: sabina

hoppas du får en bra dag!

2009-07-17 @ 11:14:36
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0