Stenö

Fick sms av Ash vid 12 om att det var dags att åka till stranden för första gången i år. Så jag klev upp, gjorde mig i ordning och fick skjuts till stan med mor min. Jag och Jossan H handlade fika och tog sedan moppen ut till Stenö där vi mötte Ash och Spiderman. De var lite duktigare än oss och pallade cykla dit (dock har jag 1,5 mil längre än de så jag har min ursäkt).
STEEEEK! tänkte vi och lade oss på stranden bland fakenegers och moobs. Men inte fan varade den steken heller. Inte långt senare försvann solen och när mina vänner kom upp ur vattnet så började det t.o.m. regna.Vi packade ihop grejorna och gick till restaurangen och köpte pommes istället medan vi väntade på bättre väder. Vädret blev inte bättre. Tycker synd om Ash och Spider som fick cykla hem i regnet i blöta badkläder...


I wish.

Kommentarer
Postat av: Ash!

Åh! Bilden ser ut som Grekland! :D<3

Bara för att vi skulle hitta på nå kul så ska vädret jävlas :( bläh!

Tur för oss att mamma kom och hämtade oss + cuklarna så vi slapp cykla hela vägen hem ;D

Puss<3

2009-07-03 @ 21:18:51
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: Ida

Men badade inte du!! du skulle ta dig i skägget och bada ju! ;D du får komma hit nån gång snart så kan vi ut och bada =)

2009-07-04 @ 14:30:51
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0