ZOMG!!!11!1

Anledningen till att jag inte bloggat på länge är inte för att jag har för mycket att göra, utan tvärtom. Här händer exakt ingenting dygnet runt. Väldigt ointressant helt enkelt. Mina dagar består av att sitta vid datorn, kolla film, spela tv-spel och måla. Inte mycket därtill. Inget blir ju bättre av att man bor helt öde heller. Hoppas ert liv är lite mer intressant.

Något som hänt dock är väl att jag var på premiären av Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var grym trots att de hade missat massor av viktiga delar. Men det är svårt att få med allt i en film antar jag.


Kommentarer
Postat av: Ash!

Wtf? Bilden? xD

Mitt liv har varit fullt upp på slutet :O Vi måste leka nån daaaag! :*<3

2009-07-19 @ 17:25:11
URL: http://smoothieking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0