HP-maraton Ikväll!

Har varit ute och stekt på gården idag igen med hemmagjord islatte. Mums på den och på finvädret! Inte mums på min mamma dock som är skitsur för att jag vill tvätta mina skor tills imorgon. Varför hon är sur? Ingen vet. Känner inte för att gå runt i varma sneakers vilket är det enda alternativet annars. Om man inte räknar med gamla converse som inte ens ser ut som skor längre.
Ikväll kommer det män hit och vi ska se Harry Potter 3, 4, 5 och tagga inför premiären av 6an. Det kommer bli grymmers kan jag lova!
Imorgon sätter jag och Ash av mot Sundsvall och gatufesten. Men som de fattiga tattarungar vi är har vi bara råd att gå när det är gratis inträde, så det blir tisdag - onsdag. Det kommer bli spännande, man vet aldrig vad som kan hända... ;)


Kommentarer
Postat av: Ash!

Hihi, hp-kväll va awesome! 7 timmar av underbara hp<3

Sundsvall blev nicen! Ja har nyss vaknat nu x)

2009-07-01 @ 15:15:15
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: Ash!

OMG! Skrev inlägget 15:15:15!!! Höhöhöhöö :D:D:D

2009-07-01 @ 15:15:57
URL: http://smoothieking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0