Jag hatar Gävle

Idag har varit en värdelös dag. Började åka mot skolan 06:20 och kom hem 13:40. En timme av den tiden var skola. EN! Resten (6 timmar och 20 minuter!) gick åt till att resa och att vänta på att få resa. Jossan och Renée var i alla fall assnälla som väntade på bussen med mig fast dom höll på att hungra ihjäl. Tur att det är sommarlov snart så man slipper Gävle och kan hänga hemma i Söderhamn istället.
Kerstin ringde nyss och sa att mormor var på sjukhus nu och inte mådde så bra. Hoppas hon blir bättre...
Jossan gjorde mig lite gladare i alla fall och frågade om jag skulle hänka på grillpartaj imorgon och det säger man ju aldrig nej till!(:
Hittade en soffa som verkade ganska mysig. Check it out!


Kommentarer
Postat av: Ash!

Haha, jag är typ "the-biggest-fan-of-your-blogg" nu :DDD<3

Vet att vi är snällast i världen och imorn blire PARTY! Älska spindelpojken på bilden ocksåå :3<3

Puss på min Misty<3

2009-06-08 @ 19:19:15
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: Misty

haha :D följer din så troget på bloglovin jag ;D

känner att man börjar bli bloggnörd, lite illa :o

ÄÄÄÄLLLSSSSKKKKK!!<3333

2009-06-09 @ 14:26:43
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0