Jag Vill Också Ta Studenten

Grillfest hos Natta igår & det var awesome. Fler fester på tisdagar plz! Hon hade dock en sjukt dryg fyllekärring till granne som kom och tog över festen och ville knäppa massa kort och härja. Nej tack! Men annars var det najs, vi grillade och åt, spelade kubb, lekte så ska det låta och kollade på film:)

Idag var det meningen att jag skulle på picknick med Söderhamnsborna som fick lov idag, men vädret suger så det blev inget. Vi tar det en annan dag hoppas jag!
Jag och mamma har varit på e-center och handlat det sista inför syrrans studentbjudning imorgon. Vi köpte lite blommor och små presenter till henne också.
Har just tagit ut mina cupcakes ur ugnen och de ser asgoda ut! Chokladmuffins med vita chokladbitar och cream cheese frosting ska det bli! Yumyum!

Kommentarer
Postat av: Ash!

Aaaw, låter fett gott med dedär duu ;D

Får ta å gö lite fler såna näre blir picknick :D<33

2009-06-10 @ 19:27:45
URL: http://smoothieking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0