Såpbubblor & VK

Hemma från Gävle nu. Trevlig dag igår. Först drog jag och Ida och fikade på George's. Massa gott! Ida var dock lat och jag fick springa och hämta vatten åt henne och greja. Jag ska ha igen det någon gång!
Sen skulle vi gå på Clas Ohlsson och leta xbox-kontroll åt Alex, men istället hittade vi såpbubbor :D Köpte med oss en stor burk hem och satt på balkongen och blåste i flera timmar som de lättroade ungar vi är. Sannas armband fick agera "blåsmojjar".
Sen spöade de mig på basket fast jag hade Charre-power:( Ska fan träna så jag kan ta revange(?)!
Var tänkt att vi skulle kolla hela Vampire Knight, men när vi kommit till episod 10 var klockan närmare 3 och Sanna hade redan gått och lagt sig och jag och Ida var trötta, så det blir väl att kolla klart själv ikväll.
Asnajs var det i alla fall!:)<3


Kommentarer
Postat av: linneaH

sv: så lite så ! :D se FMA om du inte gjort det! (fullmetal alchemist) så grymt bra, sjukt mkt känslor! verkligen ngt att se :D super bra och fin blogg. har du hört dir en grey? :)

2009-06-28 @ 16:27:48
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: Ida

Mina såpbubblor är snart slut >__<'

vi måste leka igen snart wtf, saknar min tove love <3

2009-07-02 @ 00:02:13
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0