Skola

Snart är det dags för seminarie i mediekunskap. Ämnet är radio. Detta suger och jag orkar inte och vill bara hem. Dock ska jag dra till sjuklingen Ida en sväng efter skolan och ta 5-tåget hem. Hoppas Ida har mat till mig...
Snart är det slut på skolan med. Längtar! På fredag slipper jag drygäckelgävle och kan partaja loss i älskade Söderhamn med älskat folk istället<3 Nästa vecka i skolan kommer bestå av massa "leka-och-ha-kul-med-skolkamraterna" vilket för mig betyder "stanna-hemma-och-sova/kolla-på-film". Hatar att det dom tror ska vara kul är typ friluftsdag ggr 1000. Ge oss mat eller GH-turnering eller nåt annat som är kul på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Ash!

Det är bara för att alla JBare inte ska bli super-data-nördar som dom måste ha en massa utedagar! XD Tänk om ni inte kommer ihåg hur frisk luft smakar :O<3

2009-06-08 @ 19:13:52
URL: http://smoothieking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0