Röjjig Avslutning

Då har man slutat skolan då! Känns jätteskönt att slippa stress och så, men nu har jag istället ingen aning om vad jag ska göra om dagarna. Klädde upp mig lite på avslutningsdagen. Något jag gör väldigt sällan.

Det var uppklätt för att vara mig, okej? xP (notice cs-hållningen)

Som alltid när det är skolavslutning så brukar det vara lite röj på stan. Och det var det i år med kan man säga. Dessutom regnade det onödigt mycket och såhär fina var våra skor efter vi sett Dead By April:

Vill inte ens veta vad hälften av "leran" består av.

Efter spelningen drog vi runt på stan lite i regnet. Sedan gick vi till Statiol för att handla lite onyttigt. Det fina vid den tidpunkten var att vi var så sjukt blöta att vi inte längre behövde vika undan för vattenpölarna. Sen gick vi hem till Blondie där vi drog av oss de blöta kläderna och kröp ner i sängen. Det var meningen att vi skulle kolla på Peter Pan (Jeremy Sumpter måste vara världens hetaste p14), men jag tror både jag och Ash slocknade på en gång.
Väldigt trevlig kväll i alla fall. <3


Kommentarer
Postat av: Ash!

FYFAN VA GEGGIGT DET VAAAR! :DDDD

Jag gillar lerbrottning med dig, Misty<33

Mysigaste natten där i Spidermans säng också :3

Puss påre :*

2009-06-14 @ 00:08:17
URL: http://smoothieking.blogg.se/
Postat av: Misty

hah klart att det var ;D

<33

2009-06-14 @ 16:07:37
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0