Jag <3 Sims 3

LOLoj. Blev några timmar med Sims som sagt. 5? Det ägde hårt iaf.
Vill att irl-livet ska vara lika asmegahäftigt som Sims så man kan ha koll på sina mätare, lära sig asmycket av en enda bok, bli kär på en dag och sånt. Det vore coolt!

Lite pros and cons med 3an jämfört med 2an:

Bra:

  • Lite coolare grafik och såna grejor.
  • Ballt att man kan gå runt i staden och känna sig som ett fritt barn på äventyr.
  • Att jobba känns mycket roligare och det finns fler olika jobb att välja mellan nu.
  • Finns hur många sätt som helst att förvandla simmarnas utseende på.
  • Man kan välja bland en massa olika egenskaper.
Dåligt:
  • Musiken. Viss musik låter som 2an och resten suger. Vi vet alla att 1ans musik var grymmers och inget kommer någonsin att nå upp dit.
  • Den är "laptop-anpassad" vilket betyder att man måste styra med pilarna. Drygt!
  • Saknar fortfarande anden i lampan & hjärtsängen och sånt spännande från de gamla tilläggen.
  • Man kan inte längre göra awesome gubbar som den här:

Kommentarer
Postat av: alex the great whitebeard:)

du borde göra en gubbe på sims som ser precis ut som mig fast gubben ska ha vackert grå dumbledore skägg :D

2009-06-14 @ 22:55:34
Postat av: Misty

haha, men aldrig, skulle ju göra mig själv isf ;)

eller så kan jag göra en så du ser hur du aldrig kommer se ut ;)

2009-06-15 @ 13:10:17
URL: http://mammaspudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0